Često postavljena pitanja u vezi televizije

by admin

Da li mogu kupiti NAŠA TV kao zasebnu uslugu?
Daa! NAŠA TV upravo to i jeste, zadovoljstvo gledanja televizije nezavisno od Vašeg Internet provajdera. Od sada, ukoliko želite IPTV kao posebnu uslugu, možete je imati!

Da li je potrebno imati Internet pristup kako bi NAŠA TV usluga bila funkcionalna?
Kako bi usluga bila funkcionalna Internet pristup je neophodan uslov. IPTV (Internet Protocol Television) ne funkcioniše bez Interneta.

Da li moram da koristim Avax Internet ako želim NAŠA TV uslugu?
Avax Net Vam omogućava gledanje NAŠA TV kanala nezavisno od Internet provajdera. Ne želimo da Vam uskratimo zadovoljstvo gledanja programa i ako ne koristite naš Internet. Preporuka je da koristite Avax Internet zbog garancije kvaliteta i povoljnijih uslova.

Broj TV Kanala?
Spisak kanala iz osnovne ponude možete pogledati ovde. Dostupni su u Normal i High rezoluciji.

Koje doplatne pakete imate u ponudi?
Ponudu doplatnih paketa možete vidjeti na sledećem linku.

Koja je najmanje zahtjevana brzina Interneta da bi NAŠA TV usluga bila funkcionalna?
Najmanje zahtjevana brzina Interneta kako bi NAŠA TV usluga funkcionisala je 1.5 Mbps. Preporučena brzina je 3 Mbps da biste mogli da gledate High profil kanale.

Da li je signal digitalni ili analogni?
Mi isporučujemo digitalni signal. Slika koju dobijate digitalnim putem je kristalno čista, za razliku od one koja se dobija analognim putem (kablovskom) koja uvek ima određenih smetnji (snijega).

Ko instalira Avax NAŠA TV?
Imate mogućnost da sami povežete STB uređaj uz pomoć uputstva. Takođe, pomoć oko povezivanja možete dobiti na licu mesta od našeg prodavca ili telefonskim putem uz pomoć operatera.

Zbog čega je STB uređaj za NAŠA TV obavezan?
STB (Set Top Box) je uređaj koji ima ulogu obrade digitalnog signala primljenog preko Interneta, kako bi se prilagodio prikazivanju na TV prijemniku. Bez STB uređaja IPTV usluga nije funkcionalna. Pored Interneta, ovo je drugi neophodan uslov za gledanje IP Televizije.

Da li se STB uređaj iznajmljuje ili kupuje?
STB uređaj se iznajmljuje. a možete i da kupite.

Da li STB uređaj poseduje HDMI izlaz?
STB uređaji koje iznajmljujemo poseduju HDMI izlaz na koji možete povezati Vaš TV. Ukoliko imate TV starije generacije, ne brinite, STB možete povezati preko AV ulaza i SCART kabla u zavisnosti od modela.

Da li u paketu sa STB opremom dajete i HDMI kabal?
HDMI kabal nije u paketu sa opremom za IPTV. HDMI kabal možete nabaviti u našim poslovnicama po veoma povoljnoj cjeni.

Koji TV moram da imam za IPTV?
Bilo koji TV aparat sa AV (činčevi), SCART ili HDMI ulazima.

Kako se povezuje STB uređaj sa routerom za Internet i TV prijemnikom?
AVAX STB uređaj se povezuje preko LAN kabla sa Internet routerom. Za povezivanje sa TV prijemnikom STB uređaj podržava povezivanje preko HDMI, SCART i AV (činčevi) kabla.

Da li mogu da povežem Avax STB na TV karticu na mom računaru?
Možete. Na TV kartici morate da imate jedan od podržanih ulaza (HDMI, SCART, AV) kako biste uspeli da povežete STB sa računarom

Da li mogu istovremeno da povežem NAŠA TV sa antenskim i kablovskim kanalima?
Možete. Preko daljinskog upravljača birate način prijema signala.

Da li mogu NAŠA TV da gledam na Android tabletima i telefonima?
Da. Nije potreban STB uredjaj.

Da li je potreban STB uredjaj ako posjedujem Smart TV?
Ako Smart TV daje mogućnost instalacije dodatnih modula Android sistema, nije vam potreban STB uredjaj.

Ukoliko imam više TV aparata da li mi je dovoljan jedan STB uređaj?

Da!

EPG – Elektronski programski vodič?

EPG (Electronic Program Guide) daje Vam mogućnost uvida u programsku šemu omiljenih TV kanala više dana unaprijed.

Da li je moguće definisati svoju listu omiljenih kanala?
Pored standardnog redosleda kanala, pružamo Vam mogućnost pravljenja sopstvene liste kanala.

Roditeljska zaštita?
Sistem roditeljske zaštite služi kako bi ste zaštitili svoju decu od gledanja neželjenog TV programa. Paketi za odrasle imaju automatski uključenu roditeljsku zaštitu.

Podsjetnik?
Podsetnik je sistem koji Vas obavještava da se bliži vreme početka Vaše omiljene emisije i automatski prebacuje kanal. Na ovaj način isključujemo mogućnost da propustite epizodu omiljene serije, utakmicu, film ili nešto drugo.

Ukoliko dođe do zamrzavanja slike šta je potrebno uraditi?
Ukoliko dođe do zamrzavanja slike potrebno je promeniti kanal za jedan na više. Ako slika ostane zamrznuta, restartujete Vaš STB uređaj i proverite Internet konekciju.

Da li NAŠA TV može da se prebaci na novu lokaciju u slučaju preseljenja?
NAŠU TV možete preseliti na novu lokaciju, pod uslovom da na toj lokaciji posedujete aktivan Internet pristup.

Ja sam podstanar. Da li mora vlasnik stana da potpiše Ugovor?
Ne mora. Korisnik NAŠE TV možete postati bez obzira gde i kod koga stanujete, ukoliko imate aktivan Internet pristup. U slučaju preseljenja, uslugu možete seliti sa sobom na novu lokaciju, u skladu sa uslovima korišćenja i tehničkim preduslovima.

Ukoliko imam problem sa NAŠA TV gde mogu da prijavim?
Problem možete prijaviti našem korisničkom servisu na 080 020 231 ili na mail avaxba@yahoo.com